آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۵۹
ورزش
۳۱

منهای فوتبال

آقای گلی جهان برای هندبال ایران

سومین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در تونس با قهرمانی تیم کرواسی و آقای گلی «سجاد استکی» از ایران به پایان رسید. استکی در این مسابقات 65 گل به نام خود ثبت کرد. این برای نخستین بار در تاریخ هندبال است که یک ایرانی و آسیایی می تواند آقای گل مسابقه های جهانی شود.

فارس قهرمان رقابت های ترامپلین کشورشد

نخستین دوره مسابقات باشگاه های ترامپلین کشور در رده سنی بزرگسالان در حالی از تاریخ هشتم مرداد به مدت دو روز برگزار شد که تیم فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در حالی که 15 تیم از 10 استان در این مسابقات حضور داشتند.

دعوت آمریکا از والیبالیست های جوان ایران

در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان جهان در شهر پونه هند، سرپرست تیم والیبال جوانان آمریکا از اعضای کادرفنی تیم والیبال جوانان ایران خواست تا این تیم برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی به کشور آمریکا سفر کند.

مربی هلندی دوچرخه سواری بانوان می آید

مربی هلندی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان 2هفته دیگر برای هدایت رکابزنان ملی پوش وارد تهران می شود. دوبروین نخستین مربی خارجی است که برای تیم ملی بانوان دوچرخه سوار در ایران حضور پیدا می کند. وی عضویت در تیم ملی هلند به مدت 10سال، نایب قهرمانی جهان در رشته 50کیلوگرم تایم تریل جاده، کسب عنوان سوم جهان در رشته دور امتیازی، کسب چندین عنوان قهرمانی مسابقات هلند و اروپا و هدایت تیم ملی هلند به مدت 5 سال را در کارنامه کاری خود دارد. دوچرخه سواری بانوان ایران سطح فنی مطلوبی ندارد و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی به هیچ مسابقه برون مرزی اعزام نمی شود.