آرشیو چهارشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۶۲
بانک و بیمه
۱۲

بیمه توسعه سیزدهمین شعبه خود را در یاسوج راه اندازی کرد

گروه بازار پول- با حضور تنی چند از مسوولان کشوری و استانی، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت، اولین شعبه بیمه توسعه در استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه توسعه سیزدهمین شعبه بیمه توسعه به منظور عرضه خدمات بیمه ای در یاسوج فعالیت خود را آغاز کرده و از این پس اهالی این منطقه برای آشنایی با طرح های متمایز بیمه ای این شرکت می توانند به شعبه مرکزی، یاسوج، خیابان معلم، رو به روی کلینیک تامین اجتماعی مراجعه کنند.

شعبه یاسوج با هدف افزایش رضایت مندی، سرعت و دقت در ارائه خدمات بیمه ای به مردم منطقه تاسیس شده و از این پس هموطنان عزیز این استان از خدمات بیمه ای، بیمه توسعه بهره مند می شوند.

در این شعبه، بیمه توسعه انواع بیمه نامه های خود را اعم از بیمه نامه های عمر و تامین آتیه با پوشش های منحصر به فرد، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیرصنعتی، بیمه خودرو، بیمه باربری شامل حمل و نقل داخلی و بین المللی، بیمه مسوولیت مدنی و انواع بیمه های مسوولیت حرفه ای، انواع بیمه های مهندسی، بیمه کیفیت ساختمان، بیمه های اشخاص شامل حوادث، درمان، مسافرت به خارج از کشور و انواع بیمه های پول با حضور کارشناسان با تجربه صنعت بیمه در کوتاه ترین زمان ممکن و شرایط مناسب عرضه می کند. در این مراسم محمد بهرامی، شهردار یاسوج در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت افتتاح اولین شعبه بیمه توسعه در یاسوج گفت: امیدواریم که بیمه توسعه بتواند نقش فعالی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان کهکیلویه و بویراحمد ایفا کند.

به مناسبت هم زمانی شروع به کار شعبه یاسوج با مراسم ازدواج زوج جوان یاسوجی اولین بیمه نامه این

شعبه به همراه هدایایی به ایشان اهدا شد. همکاران ما در شعبه یاسوج آماده پاسخگویی به هموطنان گرامی منطقه می باشند.