آرشیو یکشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۸۰
ورزشی
۲۱

گروه دشوار نوجوانان ایران در جام جهانی فوتبال

رقابت های جام جهانی فوتبال نوجوانان قرعه کشی شد و تیم نوجوانان کشورمان در گروه C با تیم های گامبیا، کلمبیا و هلند همگروه شد.

شاگردان علی دوستی که با قهرمانی در رقابت های آسیایی ازبکستان پس از سال ها جواز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کردند، روز سوم آبان ماه در نخستین دیدار خود رودرروی تیم آفریقایی گامبیا قرار خواهند گرفت. در این رقابت ها که در «آبوجا» پایتخت نیجریه برگزار می شود، 24 تیم در 6 گروه با یکدیگر رقابت می کنند و تیم کشورمان در دومین مسابقه خود روز 6 آبان ماه در شهر «کابالا» رودرروی تیم کلمبیا قرار خواهد گرفت و سه روز بعد در شهر نوبو به مصاف تیم هلند، سریع ترین حریف خود می رود. دیدار افتتاحیه نیز بین تیم های نیجریه و آلمان برگزار خواهد شد.

علی دوستی سرمربی تیم نوجوانان پس از شناخت حریفان کشورمان در رقابت های جام جهانی با تاکید بر این که بازیکنان تیم ایران چیزی کمتر از بازیکنان سه حریف خود ندارند، گفت: برای ما فرقی نمی کند که با چه تیمی همگروه هستیم، اما قطعا در اولین بازی مقابل گامبیا کار دشواری خواهیم داشت، زیرا نمی توان بر روی مسئله سنی بازیکنان آفریقایی چندان حساب باز کرد، زیرا یک بازیکن آفریقایی ممکن است 15 ساله باشد یا 25 ساله. وی درباره دیگر حریفان تیم ایران گفت: هلند هم مهد فوتبال دنیاست و در مقابل این تیم بازی دشواری خواهیم داشت و تیم کلمبیا هم همیشه پرقدرت بوده و همواره در جام جهانی حضور داشته است. کار ما برابر این تیم ها دشوار است، اما به بازیکنان و استعدادهایمان ایمان داریم و قطعا از نظر فنی هیچ چیز کمتر از حریفان نداریم و تلاش می کنیم که در جام جهانی حداقل بازی های قابل قبولی را انجام داده و دل مردم را شاد کنیم و تمام تلاش مان هم برای رسیدن به این هدف است.