آرشیو سه‌شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۳۳
حوادث
۱۵

مضروب شدن خبرنگار در روز خبرنگار

تهیه گزارش از وقوع یک حادثه رانندگی درمحور شهر «نافچ» با اعتراض برخی از مردم و ضرب و شتم رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چهار محال و بختیاری درشامگاه شنبه مقارن با «روزخبرنگار» همراه بود.

به گزارش ایرنا، این حادثه زمانی رخ داد که یک وانت بار با یک زن درمحور شهر نافچ برخورد کرد و این تصادف منجر به جان باختن عابر پیاده شد.

درپی این واقعه، عده ای از مردم نافچ به بهانه اعتراض به عدم ساماندهی بلوار مرکزی این شهر، دست به مسدود کردن این جاده زدند.

با بروز این حادثه هنگامی که«مظفر عدالت نسب» مسئول ایرنای چهارمحال و بختیاری برای تهیه گزارش و عکس به محل عزیمت کرده بود، برخی از معترضان به وقوع تصادف در جاده با مشت ولگد وی را مضروب کرده و دوربین وی را نیز شکستند.

معترضان همچنین اقدام به مسدود کردن جاده و برافروختن آتش با استفاده از چوب، نفت و گاز کردند و مانع از اطفای حریق از سوی ماشین آتش نشانی شدند.

همچنین عدم حضور به موقع پلیس راهنمایی و رانندگی درمحل حادثه، اعتراض برخی از مسافران عبوری به سمت مسیر سامان را نیز برانگیخت.

با سنگین شدن بار ترافیک این محور، مسافران عبوری ناچار شدند از جاده های خاکی و فرعی مجاور شهر نافچ در مسیر محور بن - سامان - شهرکرد تردد کنند.