آرشیو پنجشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۶۹
خبر
۲
احزاب و تشکل ها

تضعیف هاشمی، لاریجانی و ناطق نوری خود زنی درون جناحی است

دبیرکل جامعه زینب تاکید کرد: جوسازی علیه لاریجانی ادامه رقابت های دوره نهم ریاست جمهوری است. مریم بهروزی در گفت و گو با «ایلنا»، در مورد برخی جوسازی ها در مورد علی لاریجانی با بیان اینکه وی اصولگرا است و در طیف جبهه پیروان خط امام و رهبری می گنجد،

تصریح کرد: آقای لاریجانی کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب برای انتخابات نهم ریاست جمهوری بود و این قبیل رفتارها رقابت درون جریانی است.

مریم بهروزی با اشاره به تخریب هایی که در مورد هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری نیز انجام می شود، گفت: آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هستند که در راس اصولگرایان اند و تضعیف و برخورد با آنها رقابت درون جریانی است و به نوعی خود زنی است.

او با بیان اینکه طرح برخی مسائل ادامه رقابت های انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری است، تصریح کرد: از آنجا که آقایان هاشمی و لاریجانی کاندیدای انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری بودند، به نظر می رسد برخی اظهارات در تخریب این شخصیت ها ادامه رقابت های دوره نهم ریاست جمهوری باشد. وی با تاکید بر اینکه لاریجانی چهره ای شاخص، با معلومات و امتحان پس داده است، تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی فردی مورد قبول است و سخنانی که در تخریب ایشان گفته می شود، بی تقوایی است.