آرشیو یکشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۷۸
اقتصادی
۴

کردزنگنه: اصل 44 ها موجب نشاط بورس شدند

مدیرعامل سازمان خصوصی سازی از اجرای طرح تحقیقاتی شناسایی دهکها خبرداد و گفت: شرکتهای اصل چهل و چهارمی باعث نشاط بورس شده اند. غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفتگو با مهر از اجرای یک طرح مطالعاتی توسط سازمان خصوصی سازی برای شناسایی دهکهای جامعه خبرداد و گفت: سازمان خصوصی سازی طی چند ماه اخیر اجرای این طرح را بر اساس روش شناسایی جامعه شناسی انجام می دهد. معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: این سازمان برای شناسایی دهکها از طرحهای کتابخانه ای استفاده نکرده است و آن را در قالب طرحهای تحقیقاتی به اجرا گذاشت، ضمن اینکه این امر در راستای اجرای طرحهای مطالعاتی و پژوهشی سازمان صورت گرفته است. وی با بیان اینکه نتیجه مطالعاتی طرح آسیب شناسی سهام عدالت را در اصل 44 اجرایی کرده ایم، تصریح کرد: با این کار

هم اکنون نسبت به دهکها شناخت علمی صورت گرفته است. کردزنگنه خاطرنشان کرد: این اقدام تاکنون در کشور انجام نشده بود به نحوی که اطلاعاتی در مورد اینکه آیا کمیته امدادی ها دهک اول محسوب می شوند و یا روستاییان دهک سوم وجود نداشت. مدیرعامل سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد:

هم اکنون بهترینهای بورس شرکتهای اصل 44 هستند که باعث تحرک و نشاط بازار سرمایه شده اند و بورس را به پیش می برند و باعث افزایش شاخصها هستند.