آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۹۰
اجتماعی
۴

روی خط خبر

گردشگران خارجی همچنان در مبادی ورودی به کشور، روادید دریافت می کنند و شایعات مربوط به لغو قانون صدور روادید در مبادی ورودی کشور از سوی وزارت امور خارجه تکذیب شده است.

حمید بقایی، معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی نیز تاکید کرده است به منظور تسهیل ورود گردشگران خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور، طرح صدور روادید الکترونیکی 14 روزه برای سفر به ایران از طریق مبادی ورودی زمینی، هوایی و دریایی کشور بر اساس قوانین مصوب اجرا می شود.

زنان مبتلابه ویروس ایدز می توانند فرزند سالم داشته باشند.

کارشناس ارشد کاهش تقاضای مواد دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد اعلام کرده است زنان باردار مبتلابه ویروس ایدز که بیماری شان را بموقع اطلاع دهند، می توانند با استفاده از دارو از ابتلای نوزادشان به ویروس ایدز جلوگیری کنند.

یارانه مراکز مشاوره بهزیستی 600 درصد افزایش یافت. مینو رفیعی، مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی بهزیستی اعلام کرد است با توجه به سیاست گسترش مراکز غیردولتی و با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره ای و روان شناختی، یارانه دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی سازمان از 70 میلیون تومان در سال 85 به 480 میلیون تومان در سال جاری رسید.