آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۴۲۹۰
صفحه آخر
۲۴

همراه با نمایشگاه قرآن کریم

35 دانشگاه در بخش دانشگاهی مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه گفت: بخش دانشگاهی امسال با 50 غرفه در نمایشگاه قرآن فعالیت می کند و دانشجویان چند کشور اسلامی برای اولین بار در غرفه مجمع اتحاد دانشجویان اسلام حضور دارند. رحیم قربانی افزود: نشر دانشگاهی با حضور 35 دانشگاه، نهاد و سازمان دانشگاهی فعالیت خود را در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن امسال آغاز کرده و در این بخش، فعالیت های تخصصی و علمی به 20 نوع مهم می رسد.

مراکز حوزوی در نمایشگاه امسال

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای سومین سال پیاپی 42 مرکز حوزوی با حداکثر ظرفیت در نمایشگاه قرآن کریم شرکت کرده اند. محمدعلی خواجه پیری در حاشیه همایش مدیران موسسات قرآنی افزود: بخش قرآن و نجوم از بخش های این نمایشگاه است که دستاوردهای نجوم از منظر قرآن را در اختیار مردم قرار می دهد و نشست های متعدد علمی با موضوعات کاربردی در نمایشگاه و نیز استان های اصفهان، قم و تهران برگزار می شود.

رویت هلال ماه در مصلا

مدیر غرفه دانشکده فنی شریعتی گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان به صورت زنده روز جمعه در نمایشگاه قرآن با حضور کارشناسان و فراهم شدن تجهیزات نجومی برای بازدید کنندگان اجرا می شود.

مرضیه روستایی، مدیر غرفه دانشکده فنی شریعتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش در گفت و گویی افزود: رویت هلال ماه مبارک رمضان برای اولین بار در نمایشگاه قرآن، امسال از این غرفه خواهد بود و روز جمعه با حضور کارشناسان نجوم و فراهم شدن تجهیزات از قبیل تلسکوپ و پرده برای بازدید کنندگان به صورت زنده اجرا خواهد شد.