آرشیو شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۴۲
اخبار کشور
۲
(گفت و شنود)

قهقهه

گفت: محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مدعیان اصلاحات ادعا کرده بود که بازپرس شعبه نهم دادسرا حکم توقیف کیهان را صادر کرده و برای تایید نزد دادستان تهران فرستاده است.

گفتم: دروغ به این بزرگی را برای چه ساخته است؟

گفت: چون می دانسته که اگر دادگاهی تشکیل شود کیهان پته او و امثال او را روی آب می ریزد، شایعه توقیف کیهان را منتشر کرده که پیشاپیش برای آبروریزی و رسوایی حتمی خود و دوستانش کاری کرده باشد!

گفتم: عجیب است که این شایعه بلافاصله توسط خبرگزاری های خارجی، رادیوهای بیگانه، سایت های ضد انقلاب و سایت های خبری وابسته به مدعیان اصلاحات با آب و تاب پخش شد، احتمالا این هماهنگی هم مثل بقیه هماهنگی های طرفداران موسوی و سرویس های خارجی، فقط تصادفی بوده است!

گفت: همه جریانات ضد انقلاب و طرفداران موسوی و محافل بیگانه و بهایی ها و... با انتشار این دروغ به جشن و پایکوبی پرداختند و از خوشحالی همه جای خودشان را حنا بستند!

گفتم: یارو خواب دید که از آمریکا برایش یک پیتزای بزرگی فرستاده اند و با ولع مشغول خوردن است، اما هنوز نصف آن را بیشتر نخورده بود که با صدای قهقهه جمعیت از خواب پرید و متوجه شد که نصف لحافی که روی خود انداخته بود را خورده است! و دهانش هم مزه پنبه می دهد!