آرشیو شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۴۲
شهرستان ها
۱۱

180 میلیارد ریال سود سهام عدالت در ایلام توزیع شد

ایلام - خبرنگار کیهان:

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: 185 میلیارد ریال سود سهام عدالت بین 210 هزار نفر در سطح استان توزیع شده است.

«علی صفر امامی» با اعلام این خبر گفت: در مرحله اول به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بسیجیان فاقد شغل با 128 هزار نفر جمعیت در دو مرحله 120 میلیارد ریال سود سهام عدالت پرداخت شده است.

وی با بیان این که در مرحله دوم 45 هزار نفر از جمعیت عشایر و روستایی استان ایلام مبلغ 40 میلیارد ریال سود سهام عدالت دریافت کرده اند، افزود: در مرحله سوم 120 هزار و 588 نفر از کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری برای دریافت سود سهام شناسایی شده اند و از این تعداد 113 هزار نفر در تعاونی ها ثبت نام کرده که به 34 هزار نفر از شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش مبلغ 14 میلیارد ریال سود سهام عدالت پرداخت شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان ایلام درباره چگونگی پرداخت سود سهام، گفت: پرداخت سود زمانی انجام می شود که از زمان ثبت نام تمام افرادی که برگ سهام عدالت دریافت کرده اند، یک سال گذشته باشد.

امامی افزود: 448 هزار نفر در استان برای پرداخت سود سهام شناسایی شده اند که از این تعداد 420 هزار نفر در تعاونی ها ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به افرادی که در مراحل دوازده گانه شناسایی، مشمول دریافت سود سهام عدالت نشده اند، گفت: اقشار مختلف جامعه که تاکنون سهام عدالت نگرفته باشند، اگر چنانچه ظرفیتی از 43 میلیون نفر در سطح کشور باقی بماند به این افراد اختصاص می یابد.