آرشیو چهارشنبه ۴‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۶۷۸۷
شهرستان ها
۱۶

دومین نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی در شیراز برگزار شد

شیراز-خبرنگاررسالت:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: برای دستیابی به جامعه ایده آل قرآنی باید رویکردها در همه ابعاد قرآن گونه باشد. منصور طبیعی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی اظهار داشت: امیدواریم شاهد توسعه مفاهیم قرآن و اوج گیری به سمت آن در جامعه باشیم.

وی افزود: قرآن منشاء همگرایی و وحدت بین همه افراد جامعه است و با تمسک به آن همه مشکلات جامعه را می توان حل کرد. طبیعی اذعان کرد: با روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران فرصت بازگشت به سوی قرآن فراهم شده و امیدواریم از این فرصت ارزشمند حداکثر استفاده را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: برای شناخت قرآن و استفاده از مفاهیم آن باید به حضرت علی(ع) رجوع کنیم که قران ناطق است.

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شیراز گفت: نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی به عنوان یک نماد باید باعث گرد هم آمدن همه متولیان فرهنگی شهر شود تا آنها با تشریک مساعی به اجرای کارهای مشترک و موثر فرهنگی بپردازند.

پیشقدم افزود: این نمایشگاه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد شیراز به ثمر رسیده است.وی اذعان کرد: دانشجویانی که امروز همه بحث های جامعه شناختی و فرهنگی پیرامون آنها است وجود خود را در آثار این نمایشگاه با خلوص نیت و هنر اصیل به نمایش گذاشته اند.