آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۴۹
حوادث
۱۵

کمیته امداد امام خمینی (ره): تمام 12 هزار یتیم تحت پوشش تهران حامی دارند

معاون امور حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: 12 هزار یتیم در تهران تحت پوشش این نهاد هستند که توسط 24 هزار حامی اداره می شوند.

به گزارش فارس مجید زارع فرد در هفتمین شب برگزاری جشن رمضان که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد، اظهار داشت: بازارچه رمضان هر سال در این ایام برقرار می شود و مددجویان خودکفا شده، محصولات خود را عرضه می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این محل علاوه بر تولیدات مددجویان، غرفه های اداری نیز وجود دارد، افزود: اکرام ایتام، ثبت نام از حامیان، آزادی زندانیان، درمان و مسکن از جمله غرفه هایی است که در بازارچه رمضان دایر است.

معاون امور حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ادامه داد: طرح اکرام در استان تهران بسیار موفق بوده است و در این زمینه به ایتام تحت پوشش کمک های خوبی شده است ضمن اینکه در اجرای طرح محسنین نیز به خواسته های مورد نظر رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بازارچه جشن رمضان در سطح مناطق و شاخه های کمیته امداد امام خمینی (ره) حامی یابی می شود، اظهار داشت: در این مدت طرح مفتاح الجنه نیز اجرا می شود به طوری که مسئولان لشکری و کشوری در سطح تهران با حضور در منازل مددجویان از نزدیک با آنها آشنا می شوند.

معاون امور حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 54 هزار خانواده شامل 110 نفر تحت پوشش مجموعه امداد استان تهران هستند که از خدمات حمایتی، درمانی و فرهنگی استفاده می کنند.