آرشیو یکشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۴۳۰۴
ورزشی
۲۱

نخستین پیروزی فصل پاس همدان

تیم پاس همدان سرانجام در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال طعم برد را چشید. این تیم جمعه شب در ورزشگاه قدس همدان بازی یک بر صفر باخته به استقلال اهواز را در دقایق پایانی با نتیجه 1-2 عوض کرد. این برد علیرضا منصوریان را از خطر برکناری نجات داد. پاسی ها در حالی که نیمه اول را با گل دقیقه 24 خنیفر از میهمان عقب افتاده بودند، در نیمه دوم هم از سوی تماشاگران خودی تحت فشار قرار گرفتند، چرا که طرفداران این تیم از دقیقه 60 علیه مسئولان و بازیکنان شعار دادند. با این حال دو گل خورج (82) و غلام نژاد (88) تیم همدانی را از یک شکست خانگی دیگر نجات داد. در پایان این بازی علیرضا منصوریان و خداداد عزیزی از نحوه قضاوت داور انتقاد کردند. عزیزی که دو هفته سکوت کرده بود، حتی مدعی شد تمام نتایج لیگ با ضعف و اشتباه داوران رقم می خورد.

در بوشهر تیم شاهین این بندر بار دیگر ناکام ماند و نتوانست مقابل ابومسلم بحران زده هم پیروز از زمین خارج شود. شاهین ابتدا با گل دقیقه 53 بهادر عبدی از ابومسلم پیش افتاد، اما قیچی برگردان زیبای ناصحی (69) کار را به تساوی کشاند. کللی فر سرمربی تیم شاهین مدعی است که این تیم چوب بی تجربگی بازیکنانش را می خورد. وی از پترویچ نیز انتقاد کرد و او را ضعیف ترین بازیکن تیمش معرفی کرد.

این مربی همچنین گفت: «اگر این روند ادامه پیدا کند، قبل از این که مرا اخراج کنند، خودم استعفا خواهم داد.» ناصر پورمحمدی سرمربی تیم ابومسلم که از کسب این یک امتیاز راضی است، مدعی شد مقابل شاهین به دنبال برد بوده است