آرشیو پنجشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۳
استان ها
۲۴

5 طرح تلویزیونی جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی افتتاح شد

تبریز – اسدفلاح: پنج طرح تلویزیونی جدید به همت واحد فرستنده های تلویزیونی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سطح استان به بهره برداری رسید. مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با نصب یک مبدل چهار برنامه ای و چهار فرستنده ای تلویزیونی، از این پس اهالی شهرستان های بستان آباد، سراب، هشترود و کلیبر از شبکه های مختلف تلویزیونی بهره مند می شوند.

مختار خوش پیمان افزود: نصب یک مبدل چهار برنامه ای برای پخش برنامه های شبکه اول، دوم، سوم و استانی در روستای مشکین جیق شهرستان بستان آباد، راه اندازی شبکه استانی در روستای ساری قیه از توابع شهرستان هشترود و راه اندازی شبکه سوم در روستای نجف تراکمه از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین گیرنده شبکه اول در روستای بایرام خواجه شهرستان کلیبر و نصب و بهره برداری از شبکه سوم سیما در روستای تازه کند خضرآباد شهرستان سراب از دیگر بخش های بهره برداری از این طرح ها است.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح ها، یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین اعلام کرد: از این پس کیفیت تصاویر تلویزیونی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز افزایش می یابد.