آرشیو پنجشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۸۹۳
بانک و بیمه
۱۲

درخواست رییس اتاق ایران ازمقامات ارشد صنعت بیمه درخصوص فعالیت «انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشور»

تعامل در راستای بهبود فضای کسب و کار درصنعت بیمه

لیلااکبرپور- اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشور به عنوان یک تشکل رسمی برای اولین بار درمراسم تشکل های وابسته به اتاق بازرگانی ایران حضور یافتند و با دکتر محمد نهاوندیان، رییس اتاق ایران و دکتر مصدقی، دبیرکل اتاق به گفت و گو نشستند.

بنا براین گزارش، نهاوندیان با تاکید بر فعالیت گسترده انجمن و توسعه همکاری ها با وزارت اقتصادی و دارایی،بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران خاطرنشان کرد: تعاملات مذکور باید در راستای بهبود فضای کسب و کار درصنعت بیمه صورت گیرد.

رییس اتاق ایران همچنین از مراجع تصمیم گیر صنعت بیمه به ویژه رییس کل بیمه مرکزی ایران خواستار همکاری و تعامل با انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشوردرجهت پیشبرد اهداف تعریف شده در اساسنامه آن شد.وی افزود: انجمن یاد شده با پژوهشکده بیمه ومرکز آموزش اتاق بازرگانی ایران می تواند درراستای برگزاری سمینارهای کاربردی و دوره های آموزشی داخلی و خارجی برای گروه هایی که ارائه خدمات بیمه را برعهده دارند همکاری داشته باشد که این امر به منزله برون سپاری ارائه خدمات به بخش خصوصی خواهد بود. درعین حال انجمن شرکت های نمایندگی خدمات صنعت بیمه کشورطی نامه ای به دکترپورمحمدی معاون بانک و بیمه وزیراموراقتصادی و دارایی ازبه ثبت رسیدن انجمن فوق به عنوان یک تشکل نوین دراتاق بازرگانی ایران خبرداد. دراین نامه اهداف و موضوع فعالیت این انجمن تلاش برای ساماندهی تولید و فروش بیمه و بهبود کیفیت خدمات دهی به آحاد جامعه و مشارکت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و تهیه و تنظیم پیش نویس قوانین و مصوبات مرتبط با بیمه های بازرگانی و خدمات درجهت حفظ منافع ملی و اعضا عنوان شد. پورمحمدی دراین خصوص به دنیای اقتصاد گفت: شروع به کار این انجمن را به فال نیک گرفته و آماده هرگونه همکاری در راستای تحقق اهداف متعالی وتوسعه صنعت بیمه درکشور با انجمن فوق هستم.