آرشیو پنجشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۶۳
ورزش
۱۸

خبر

اینتزاگی و عبور از رکورد گرد مولر

جام جم: فیلیپو اینتزاگی مهاجم 36 ساله میلان با 2 گلی که در دیدار با مارسی ثبت کرد، ضمن کسب 3 امتیاز مهم برای تیم پرانتقاد میلان، آمار گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 70 رساند تا با رکورد گرد مولر برابری کند. اینتزاگی در دیدار بعدی میلان که در ورزشگاه سن سیروی میلان برگزار می شود، فرصت شکستن رکورد گلزن افسانه ای آلمان و بایرن مونیخ را پیدا می کند.

مارادونا رفت

فارس: دیه گو مارادونا هدایت تیم ملی آرژانتین را به کارلوس بیلاردو سپرد و خود برای استراحت و جراحی دوباره چربی های شکم راهی ایتالیا شد. برخی منابع خبری این سفر مارادونا را مقدمه ای برای اخراج او از تیم ملی توصیف می کنند، اما سایت کنفدراسیون فوتبال آرژانتین بر حفظ مارادونا تاکید ویژه ای می کند. سرمربی تیم ملی آرژانتین، 4 سال پیش هم خود را به تیغ جراحان سپرده بود تا از شر چاقی مفرطش راحت شود.

ژاوی: انگلستان قهرمان می شود

مهر: هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا از انگلستان به عنوان تیمی یاد کرد که به میزان کافی از بخت قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2010 برخوردار است.ژاوی در گفتگو با دیلی میرور اظهار کرد: انگلیسی ها غایب بزرگ یورو 2008 بودند و من پیش بینی می کنم آنها می توانند فاتح رقابت های جام جهانی 2010 شوند. فابیو کاپلو به این تیم ساختار و ایمان تزریق کرده و آنها با بازیکنان توانمند خود از ضرباهنگ و قدرت خوبی برخوردار شده اند.

رضایت رونالدو

جام جم: رونالدو، ستاره گرانقیمت رئال مادرید که از شروع حضورش در این باشگاه بزرگ زیر سایه درخشش کاکا، دیگر بازیکن جدید این تیم قرار گرفته بود سرانجام در بازی نخست مادریدی ها در لیگ قهرمانان اروپا توانست انتظارات را برآورده کرده و با زدن 2 گل، سهم ارزنده ای در پیروزی 5 بر 2 تیمش ایفا کند. او در این مورد گفت: می خواهم بهترین گلزن لیگ قهرمانان شوم، ضمن این که از پیروزی همزمان تیم سابقم (منچستریونایتد) هم خوشحالم.