آرشیو پنجشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۶۳
صفحه آخر
۲۰
از دور از نزدیک

خبرسازی پس از مرگ

مهر: مایکل جکسون، به دور از هیاهوی رسانه ای رمانی نوشته است که اکنون پس از مرگش بسیاری از ناشران تلاش می کنند، امتیاز چاپ آن را به دست آورند.

محور این کتاب یک ستاره راک است که در اوج موفقیت سعی دارد با پول و شهرت مبارزه کند.

این رمان که هنوز عنوان و نامی ندارد، نشان می دهد که مایکل جکسون تا چه اندازه دوستدار عزلت و انزوا بوده است.

مایکل جکسون که سال ها به عنوان ستاره ای جنجالی در عرصه موسیقی حضور داشت پس از ماجراجویی های مختلف و البته مشحون از رسوایی های اخلاقی، اواخر عمرش بیشتر به گوشه نشینی روی آورد و چنان که نزدیکانش نقل می کنند در صدد تغییر رویه زندگی اش بود. حتی برخی مسلمان شدنش را به همین تحول روحی نسبت می دهند و گروهی دیگر، آن را در ادامه خبرسازی برای به دست آوردن شهرت بیشتر تحلیل کرده اند.

پیش از این، مجلات معتبر تلگراف و دیلی میل خبر مسلمان شدن این خواننده را در سال 2008 اعلام کرده بودند. به هر حال با وجود چهره نه چندان خوشایند جکسون از نظر اخلاقی در بسیاری از ترانه های وی طنین اعتراض به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا، نکوهش زیاده خواهی های دولت های بزرگ و دعوت به صلح به گوش می رسد.

کشف واکسن آنفلوآنزا A

آسوشیتدپرس: سازمان غذا و داروی آمریکا، واکسن مقابله با آنفلوآنزای جدید نوع»A«را تایید کرد تا تولید انبوه این واکسن از ماه آینده از سوی این کشور آغاز شود.

این واکسن، ابتدا در اختیار افرادی که در اولویت مصون سازی هستند، قرار می گیرد و پس از آن حدود 45میلیون دوز از آن باید تا مهر ماه بین مردم این کشور توزیع شود.