آرشیو یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۰۵
مسکن و عمران
۷

قبوض عوارض شهری رفع اشکال شد

در پی شکایت های فراوان مردم در زمینه ابهامات موجود در ارقام قبوض ارسالی عوارض شهری، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران به تازگی از رفع اشکالات برخی از قبوض عوارض شهری شهروندان خبر داد.

سید مناف هاشمی در توضیح این خبر افزود: برخی از افراد که فکر می کردند قبوض آنها دارای مشکل است با مراجعه به اداره کل وصول درآمد مناطق 22 گانه شهرداری تهران اشکالات را برطرف کردند. مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ادامه داد: البته برخی از شهروندان که فکر می کردند قبوض آنها دچار مشکل است بعد از مراجعه به شهرداری متوجه شدند که قبوض آنها ایرادی نداشته است. هاشمی در ادامه به فارس گفت: مشکلات برطرف شده است و وصولی ها نیز خوب بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای پرداخت قبوض خود تا پایان سال فرصت دارند، ولی اگر تا پایان مهر قبوض خود را پرداخت کنند، می توانند در قرعه کشی جوایز خوش حسابی شرکت کنند.

لازم به یادآوری است؛ شهردار تهران به دلیل آمار بالای شکایت های تلفنی با موضوع نادرست بودن و بالابودن رقم محاسبه شده به 1888، دستور اکید رسیدگی به این درخواست ها را به اداره تشخیص وصول درآمدهای شهرداری داده بود و برای همین منظور در آگهی یکی از روزنامه های کثیر الانتشار از شهروندان درخواست شده بود تا برای رفع ابهامات به این سازمان مراجعه کنند.