آرشیو یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۰۵
بازار دیجیتال
۲۶

Canon معرفی کرده است

دوربینی کوچک برای طرفداران عکاسی

بازار دیجیتال- شرکت Canon یک محصول جدید را به بازار انواع محصولات و دستگاه های دیجیتال شخصی معرفی کرده است. این محصول جدید در واقع یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل Ixus 200 IS به بازار معرفی شده است.

این دوربین عکاسی طراحی بسیار ساده ای داشته و در دسته دوربین های کامپکت قرار می گیرد. این دوربین امکان عکاسی با وضوح 1/12مگاپیکسل را داشته و از لرزشگیر اپتیکال تصویر هم بهره می برد.

حداکثر اندازه تصاویر گرفته شده با این دوربین برابر 3000×4000 پیکسل بوده و حداقل اندازه آن به 240×320 پیکسل می رسد. این دوربین قابلیت زوم دیجیتال تا 4 برابر را داشته و دارای یک حسگر CCD هم هست.

حداقل سرعت شاتر این دوربین برابر 15 ثانیه بوده و حداکثر آن برابر 1 به 3000 ثانیه می رسد. حداکثر حساسیت این دوربین در هنگام عکاسی برابر 1600 است.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه 3 اینچ است و تصاویر را با وضوح 230000 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد.

این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح 720×1280 پیکسل را داشته و سرعت فیلمبرداری آن به 30 فریم در ثانیه می رسد.

Ixus 200 IS مجهز به یک پورت USB نسخه 2 پرسرعت بوده و از یک پورت HDMI هم بهره می برد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و با کارت های حافظه SD، SDHC و MMC هم سازگاری داشته و امکان ارتقای حافظه را دارد.

ابعاد این دوربین برابر 23×53×100میلیمتر بوده و وزن آن تنها به 50 گرم می رسد. با این اوصاف این دوربین در دسته دوربین های کوچک و قابل حمل قرار می گیرد.

شرکت Canon اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام و منتشر نکرده است، اما با این حال انتظار می رود این محصول جدید به زودی روانه بازار شود.