آرشیو یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۰۵
بازار دیجیتال
۲۶
معرفی محصول

Olympus عرضه کرده است

دوربین عکاسی حرفه ای با بدنه سبک

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار پررونق این محصولات معرفی و عرضه کرده است. این دوربین که در دسته دوربین های عکاسی حرفه ای قرار می گیرد، با مدل E-P1 به بازار معرفی شده است.

E-P1 مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان سازگاری با کارت های حافظه SD و SDHC را هم در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح تصویر 1/12 مگاپیکسل را داشته و مجهز به لرزشگیر تصویر از نوع اپتیکال هم هست.

سرعت شاتر این دوربین حداقل برابر 60 ثانیه بوده و حداکثر سرعت شاتر آن به 1 به 4000 ثانیه می رسد.

این دوربین دارای یک لنز ثابت 17میلیمتری بوده و با لنزهای 42-14 میلیمتری هم سازگاری دارد. این در حالی است که شرکت Olympus همراه با این دوربین یک لنز 14 میلیمتری با مدل FL-14 هم به بازار معرفی و با قیمت 99 دلار عرضه کرده است و به فروش عمومی می رساند.

جدیدترین دوربین عکاسی شرکت Olympus مبتنی بر تکنولوژی HD بوده و به همین دلیل امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر 720 پیکسل و سرعت 30 فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این دوربین با پورت PictBridge سازگار بوده و به این دلیل امکان چاپ مستقیم عکس های گرفته شده را به کاربرانش می هد. این در حالی است که پورت USB نسخه 2 و پر سرعت این دوربین امکان اتصال مستقیم به کامپیوترهای شخصی و انتقال اطلاعات را دارد.

ابعاد این دوربین برابر 4/36×9/69×6/120 میلیمتر بوده و وزن بدنه آن به 335 گرم می رسد تا آن را در دسته دوربین های عکاسی حرفه ای سبک و قابل حمل قرار بدهد.

طبق اعلام شرکت Olympus دوربین عکاسی جدید E-P1 به تازگی و با قیمت 799 دلار برای بدنه آن به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می رسد.