آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
ورزشی
۲۰

آمادگی بالای ملی پوشان تکواندو در آستانه رقابت های جهانی

تیم ملی تکواندو کشورمان آخرین جلسه تمرینی خود را در آستانه اعزام به رقابت های جهانی دانمارک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار کرد و ملی پوشان زیر نظر رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی آخرین مرور تکنیک و مبارزه را انجام دادند.

8 تکواندوکار ملی پوش ایران در حالی روز جمعه عازم کپنهاگ می شوند که کادر فنی امید بسیاری به قهرمانی آنها در رقابت های جهانی دارند و این امید در آخرین جلسه تمرین بسیار مشهود بود.

تیم کشورمان سال گذشته در رقابت های جهانی چین با کسب دو مدال نقره ویک برنز و قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی جهان بزرگترین افتخار جهانی تکواندوی ایران را رقم زد واکنون برای دفاع از این عنوان و قرار گرفتن در رتبه ای بالاتر به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

انتخاب 8 ملی پوش تکواندو کشورمان که با حرف وحدیث های فراوانی نیز همراه بود از یک سال قبل آغاز شد و پس از انجام رقابت های انتخابی متعدد در نهایت مهدی احمدی، میثم باقری، رضا نادریان، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد عبداللهی، یوسف کرمی و حسین تاجیک به عنوان ملی پوشان اوزان اول تا هشتم تیم ملی انتخاب شدند.

در این میان تنها یوسف کرمی تجربه سه دوره حضور در پیکارهای جهانی بزرگسالان را دارد و هفت ملی پوش دیگر برای نخستین بار حضور در عرصه مسابقه های جهانی را تجربه می کنند.

پیکارهای جهانی دانمارک از روز 22 مهرماه آغاز می شود ولی تیم ملی کشورمان به لحاظ آشنایی با شرایط آب و هوایی و تمرینی چند روز زودتر عازم این رقابت ها شده تا روز مسابقه هیچ مشکلی نداشته و کاملا با شرایط جدید هماهنگ شود.

ملی پوشان در مدت حضور در دانمارک و قبل از آغاز مسابقه ها حدود 6 جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد. اما نکته بارز در آخرین تمرین تیم ملی روحیه بالاو آمادگی قابل توجه بدنی ملی پوشان

بود به طوری که همه آنها از موفقیت در رقابت های جهانی و کسب مدال گفتند