آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
ورزشی
۸

پایان دوران قهرمان پروری گلخانه ای

معاون رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در دیدار با انجمن المپین ها خواستار تعامل بیشتر آنها با سازمان ورزش شد و گفت: زمان قهرمان پروری گلخانه ای و ورزشکار سالاری که افت ورزش قهرمانی و حرفه ای را به همراه دارد به پایان رسیده است. به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران،حمید سجادی دراین نشست با اشاره به اهمیت المپیک2012 لندن،از پیشکسوتان و مدال آوران به عنوان سرمایه های ورزش کشور نام برد و افزود: با بهره گیری از تجربه شما و دانش روز می توان سکوهای قهرمانی را یکی پس از دیگری به نام ایران فتح کرد. معاون سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: زمان قهرمان پروری گلخانه ای و ورزشکار سالاری که افت ورزش قهرمانی و حرفه ای را به همراه دارد به پایان رسیده و ما باید با بهره گیری از تجربه و علم روز، رویکرد جدیدی را در ورزش کشور مورد توجه قرار دهیم. سجادی با بیان اینکه سازمان تربیت بدنی از این پس عملکرد فدراسیونها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار می دهد،از برگزاری نخستین نشست فدراسیون های مدال آور با رئیس سازمان تربیت بدنی خبر داد. وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تربیت بدنی بسیار علاقه مند است از برنامه های آماده سازی فدراسیونها در راه حضور در بازیهای المپیک2012 لندن اطلاعات دقیقی داشته باشد. وی ادامه داد: در نخستین نشست، فدراسیونهای شمشیر بازی و تکواندو با دکتر سعید لو دیدار خواهند داشت و برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.

رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای به علاقه مندی سازمان تربیت بدنی برای برقراری تعامل نزدیک با کمیته ملی المپیک اشاره کرد و اظهارداشت: در نشست های تخصصی با فدراسیون ها یکی از اعضای این کمیته نیز حضور خواهند داشت. سجادی به نقش تعیین کننده پیشکسوتان در ترسیم چشم اندازی روشن برای ورزش کشور اشاره کرد و گفت: از پیشکسوتان می خواهم که به عنوان کارشناس، تجربه ها و داشته های خود را در اختیار سازمان و

رشته های تخصصی خود قرار دهند. وی اظهار امیدواری کرد که با بهره گیری از تجربه و علم روز، زمینه رشد،ارتقا و اعتلای ورزش کشور بیش از پیش فراهم شود.