آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
شهرستان ها
۱۶

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش فارس خبر داد:رتبه اول فارس در هشتمین دوره فراخوان پرسش مهر

شیراز-خبرنگاررسالت:

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان فارس گفت: در هشتمین دوره فراخوان پرسش مهر با موضوع «پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» استان فارس رتبه اول را به دست آورد.

علی شفیعی فرد، در گفتگو با خبر نگار ما تصریح کرد: همه ساله در بازگشایی مدارس در نخستین روز مهر توسط ریاست جمهوری، سئوالی تحت عنوان پرسش مهر مطرح می شود که ویژه دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی88-87 برنامه ریزی جدی در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر افتخاراتی که در مسابقات هنری وزارتخانه آموزش و پرورش به دست آورده ایم، در هشتمین دوره فراخوان پرسش مهر با موضوع «پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» استان فارس رتبه اول را به دست آورد.

شفیعی فرد این موفقیت را حاصل تلاش فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود: مدیریتی که در سطح استان برای آماده سازی و حضور پررنگ دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات اعمال شده نیز در این موفقیت موثر بوده است. وی افزود: به همین منظور سازمان آموزش و پرورش استان فارس از سوی رئیس جمهور محترم مورد تقدیر قرار گرفت.

در تقدیرنامه ای که از سوی رئیس جمهور به رئیس سازمان آموزش و پرورش استان فارس اهدا شده آمده است: هشتمین دوره فراخوان پرسش مهر با موضوع «پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» که یکی از شعارهای چهارگانه دولت نهم است، با همت والای دانش آموزان عزیز و معلمان ارجمند عرصه تعلیم و تربیت در سراسر کشور برگزار شد. در ادامه این تقدیرنامه با بیان اینکه پیشرفت و تعالی نتیجه حرکت در صراط مستقیم الهی و ناظر به رشد مادی و کمال معنوی است، آمده است: جوانان عزیز و برومند کشور ما می توانند با برخورداری از گوهر درخشان و پربهای علم و ایمان، ایران عزیز را آنچنان که در خور و شایسته این ملت بزرگ است بسازند و خود نیز به اوج عزت و کمال برسند. در این تقدیرنامه همچنین خطاب به رئیس سازمان آموزش و پرورش فارس تصریح شده است: با عنایت به این که در این رخداد بزرگ فرهنگ مشارکت عالمانه و فعال داشته و توانسته اید رتبه اول را احراز کنید از جناب عالی تشکر می کنم.