آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
شهرستان ها
۱۶

امام جمعه پلدختر:فرهنگ بسیجی زمینه پایداری انقلاب را فراهم می کند

پلدختر-خبرنگاررسالت:

امام جمعه پلدختر گفت: تفکر بسیجی زمینه پایداری نظام و انقلاب را فراهم می کند.

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر گفت: تا زمانی که مردم حول محور ولایت فقیه باشند هیچ آسیبی به کشور وارد نمی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عامل تمام موفقیت های کشور در همه عرصه ها تفکر بسیجی است باید این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

حجت الاسلام صرفی پور پیشرفت، بالندگی، عزت، اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی ایران را مرهون حاکمیت فرهنگ بسیجی دانست.

امام جمعه پلدختر بر نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ بسیجی، فرهنگ تقوا، دینداری، دین باوری، شور، حماسه، رشادت و شهادت است.

حجت الاسلام صرفی پور گفت: دستیابی به چشم انداز بیست ساله نظام، ضرورت تسری تفکر بسیج به همه ارکان جامعه را دو چندان کرده است.

امام جمعه پلدختر به تفکر آرمانی بسیج برای دستیابی به آرمانهای نظام اشاره کرد و گفت: برای مایوس کردن دشمن از توطئه های مختلف علیه نظام باید روحیه بسیج بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر نیز در این جلسه گفت: شورای فرهنگ عمومی نهادی سیاستگذار و هماهنگ کننده و نظارت کننده بر برنامه های فرهنگی در جهت تحقق خواسته و فرامین مقام معظم رهبری است.

غلامرضا محمودی افزود: این شورا باید ناهنجاریها و مشکلات فرهنگی را شناسایی و راهکاری لازم را برای ارتقای فرهنگ عمومی تدوین کند.

وی تشویق مردم بر حفظ و تقویت ارزش های دینی و فرهنگی در شهرستان را از برنامه های شورای فرهنگ عمومی دانست.دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر وجود خرده فرهنگ ها در شهرستان با توجه به قرار گرفتن پلدختر در مسیر جاده ترانزیتی شمال - جنوب را از مشکلات فرهنگی دانست.

وی خواستار نگاه کارشناسی به این موضوع با توجه به شرایط و موقعیت شهرستان پلدختر شد.