آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۲۲
شهرستان ها
۱۴

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:پیشرفت های هسته ای بستر مناسبی برای تقویت وحدت ملی است

شیراز-خبرنگاررسالت:

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، پیشرفت های هسته ای در کشور را نسیم امید بخش برای ملت ایران دانست و گفت: این پیشرفت ها، بستر مناسبی برای تقویت وحدت ملی است.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف به ملت امید می دهد، تصریح کرد: از سوی دیگر با دلگرمی و انگیزه ملی، زمینه اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران فراهم می شود.

وی با اشاره به عکس العمل سران استکبار در برابر پیشرفت های ایران، خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان برخلاف روال قانونی و معمول بین المللی با شتاب زدگی در مقابل ملت ایران ظاهر می شوند، حداقل اثر آن خودباوری و خود اتکایی و اتحاد ملی مردم ما می تواند باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دشمنان ملت ایران نمی خواهند، مردم ایران پیشرفت کنند، افزود: آنها با اصل دستیابی ملت ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای مخالف هستند.

وی دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را خواسته مردم ایران دانست و تصریح کرد: این موضوع را ملت ایران سالها از دولت و حاکمان خود تقاضا می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به تناقضاتی که در رفتارهای سران استکبار مشاهده می شود، تاکید کرد: وقتی ملت ایران بی صداقتی و تناقضات در گفتار و رفتار آنها را می بیند، خود را بیشتر باور می کند و با اعتماد بیشتر به دولتمردان، روح وحدت و اتحاد نیز در عرصه حیات اجتماعی و سیاسی بین مردم بیشتر می شود.

حجت الاسلام علیزاده افزود: این پیشرفت ها نسیم امید بخشی است که دل های ملت ایران را به یکدیگر نزدیک تر می کند.