آرشیو شنبه ۲ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۹۳
اخبار
۳

آیت الله جوادی آملی: مسئولان، امنیت مرزها را بیش از گذشته حفظ کنند

امام جمعه قم با محکوم کردن حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان کشور باید در این رابطه امنیت مرزها را بیش از گذشته حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله جوادی آملی درخطبه های نماز جمعه این هفته در قم با اشاره به حادثه تروریستی منطقه پیشین شهرستان سرباز که به شهادت جمعی از فرماندهان سپاه و هموطنانمان منجر شد گفت: دشمنان و افراد مزدور، کسانی را به شهادت رساندند که عمری در راه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کردند. وی خطاب به مسئولان و مرزنشینان گفت: مردم ایران بویژه هموطنان عزیز در استان سیستان و بلوچستان، همچنین مسئولان نظام باید امنیت مرزها را بیش از گذشته حفظ کنند.

آیت الله جوادی آملی سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی خمینی فرزند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: امام خمینی شهادت ایشان را از الطاف خفیه الهی دانست و کسانی که در دوران انقلاب اسلامی حضور داشتند می دانند که رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی از مجالس سوگ مرحوم سیدمصطفی خمینی شروع شد. امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به دهه کرامت اظهار داشت: در این دهه باید برای معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع) بیش از گذشته گام برداشت.