آرشیو یکشنبه ۳ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۹۴
اخبار کشور
۳

اعلام جرم دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق(ع) علیه موسوی

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص برخی اتهامات میر حسین موسوی به دادستانی تهران اعلام جرم کرده بودند که این اعلام جرم از سوی دادستانی تهران نیز اعلام وصول شده است.

مهدی چوپانی کارشناس مسائل حقوقی با اشاره به اینکه جمعی از دانشجویان، اساتید و حقوقدانان دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص برخی از اتهامات میر حسین موسوی به دادستانی تهران اعلام جرم کرده اند، گفت: این اعلام جرم از سوی دادستانی تهران اعلام وصول شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعلام جرم دانشجویان و اساتید دانشگاه امام صادق (ع) به دادستانی تهران طی نامه ای و مکتوب به دادستان تهران ارائه شده بود البته دانشجویان، اساتید و حقوقدانان دانشگاه امام صادق (ع) تنها در خصوص برخی از اتهامات میرحسین موسوی به دادستان تهران اعلام جرم کرده اند.

این کارشناس مسائل حقوقی با بیان اینکه اعلام جرم حقوقدانان دانشگاه امام صادق (ع) به دادستان تهران از سوی دادستانی تهران اعلام وصول شده است، اظهار داشت: در پی این اعلام وصول نسبت به اعلام جرم حقوقدانان دانشگاه امام صادق (ع) در خصوص برخی از اتهامات میرحسین موسوی، از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران شعبه امور امنیتی ناحیه 20 دادسرای عمومی و انقلاب مسئول رسیدگی به این اعلام جرم شده است.

لازم به ذکر است که پیش از این 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از موسوی به دادستانی کل کشور شکایت کرده بودند.