آرشیو یکشنبه ۳ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۹۴
اخبار کشور
۱۴

نادران: کروبی با ساده لوحی قربانی حضور خاتمی و موسوی در نمایشگاه شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور کروبی با ساده لوحی در نمایشگاه مطبوعات با هدف زمینه سازی برای حضور دیگر افراد و سران اغتشاش در این محیط اتفاق افتاد، در حقیقت وی قربانی حضور موسوی و خاتمی در نمایشگاه شد.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در واکنش به حضور مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: وقتی کسی خطایی انجام می دهد باید هزینه این خطا را بپذیرد و دستگاه قضایی باید بدون در نظر گرفتن جوانب در روند محاکمه اغتشاشگران سرعت ببخشد.

وی گفت: آنچه که امروز موجب پیچیدگی رسیدگی به محاکمه اغتشاشگران شده است، مسئله مدعی شدن این افراد است.

نماینده مردم تهران افزود: مهدی کروبی در عرصه سیاسی و اجتماعی از سادگی زیادی برخوردار است و به همین دلیل وی را برای ارزیابی محیط نمایشگاه برای حضور سران اصلاحات در این محیط انتخاب کردند.

نادران در پایان، حضور سران اصلاحات در محافل عمومی را در راستای ادامه اغتشاشات دانست و تصریح کرد: سران اصلاحات باید جایگاه خود را در میان مردم در نظر بگیرند و با توجه به پاسخی که دیروز مردم در نمایشگاه به شیخ اصلاحات دادند باید عاقل تر از این باشند که بخواهند باز هم در نمایشگاه حضور یابند.

ترقی: کروبی منزوی تر شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کروبی به دلیل انزوای سیاسی درصدد بود تا با حضور در نمایشگاه مطبوعات، خود را مطرح کند؛ ولی رفتار مردم موجب انزوای بیشتر وی شد.

محمد رضا ترقی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات را می توان نوعی التماس برای دیده شدن در بین مردم دانست.

وی افزود: کسانی که به دلیل عملکردشان در بعد از ایام انتخابات از صحنه سیاسی کشور منزوی شده اند، برای بازگشت به این صحنه، خود را وارد محافل عمومی می کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا حضور افرادی که در بین مردم جایگاهی ندارند را در مکان هایی مثل نمایشگاه مطبوعات مناسب ندانست و ابراز داشت: فضای جامعه برای ارزیابی عملکرد سران اغتشاشات روز به روز آماده تر می شود و محیط جامعه به سمتی پیش می رود که جو مناسبی برای محاکمه این افراد در حال شکل گیری است.