آرشیو یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۶۹۹
حوادث
۱۹

مرگ؛ نقطه پایان مشاجره 2 دوست

گروه حوادث: مردی که پس از مشاجره خیابانی، یکی از دوستانش را با شیشه قلیان به قتل رسانده و فرار کرده بود، در یکی از محله های تهران دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، ساعت 30/3 بامداد سوم آبان امسال، یکی از پرستاران بیمارستان بعثت تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد جوانی به نام رضا خبر داد.

پس از این تماس، ماموران کلانتری 132 نبرد به محل حادثه اعزام و متوجه شدند، رضا (مقتول) بر اثر اصابت یک جسم برنده فوت کرده است. بنابراین موضوع مرگ وی را به اصغرزاده، بازپرس کشیک ویژه قتل تهران اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای افشای راز مرگ وی از خانواده اش آغاز و معلوم شد، مجید یکی از دوستان رضا، او را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده و موضوع را به خانواده اش اطلاع داده است. با مشخص شدن این موضوع، مجید دوست مقتول به شعبه 10 آگاهی تهران احضار و در بازجویی های پلیسی عنوان کرد، قاتل، دوست دیگرش به نام سعید است که شب حادثه، رضا را که بشدت زخمی شده بود در داخل خودرویی مقابل خانه اش رها کرده و رفته است.

به این ترتیب، چند روز قبل سعید دستگیر شد و در بازجویی های پلیسی به قتل دوستش رضا اعتراف کرد و گفت: شب حادثه سوار خودروی رضا (مقتول) شدیم و با هم به سمت میدان خراسان رفتیم که در میانه راه بر سر موضوعی دعوا کردیم و مشاجره مان بالاگرفت. در همین موقع، دوستم به سمت صندلی خم شد و من به گمان این که قصد دارد با چاقو به من آسیب برساند، شیشه قلیان را که داخل ماشین بود برداشته و او را زخمی کردم و بعد رضا را به همراه خودرویش در مقابل خانه مجید رها کرده و فرار کردم.