آرشیو یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸، شماره ۲۶۹۹
جامعه
۱۷
حق با شماست

نان فانتزی باز هم گران شد!

ناهید باغبانی از تهران: نان های فانتزی هر روز بر قیمتش افزوده می شود، مگر چند مرتبه در طول سال قیمت نان فانتزی افزایش می یابد؟

دکتر آرتنگ از گرگان: پس از گذشت 6 ماه از تصویب کاهش ساعت کاری پرسنل درمانی، هنوز از کسر ساعات کاری این دسته خبری نشده است.

رمضانی از آمل: مغازه ای روبه روی پلیس راه آمل دارم و اتوبوس ها هر روز برای ساعت زدن در این مکان توقف می کنند و بسیاری از مسافران در این فرصت از اتوبوس پیاده می شوند ولی متاسفانه به علت نبود سرویس های بهداشتی، سردرگم می شوند.

علی خادمی از سربندر: مدت 2 ماه است مشکل سیستم فاضلاب خیابان مفتح 17 فاز یک این شهرستان باعث شده سطح خیابان ها را لجن پر کند. اهالی بارها با اداره آبفا تماس گرفته اند و مشکل را بازگو کرده اند ولی تاکنون توجهی در این زمینه نشده است.

قدس از تبریز: از اداره عمران شهرداری منطقه 4 درخواست دارم نسبت به آسفالت خیابان شهید رحیمی اقدام کند. اهالی این منطقه از نوشتن نامه و مراجعات مکرر به شهرداری خسته شده اند.

پیرو درج پیام (عدم رعایت احتیاط حین رانندگی از سوی رانندگان اتوبوس شرکت واحد) در مورخ 5 مهرماه روابط عمومی شرکت واحد با ارسال دورنگاری اعلام کرد: این شرکت در بدو استخدام و حین خدمت، دوره های آموزشی متعدد از جمله دوره های قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را برای رانندگان برگزار می کند و با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، تمامی رانندگان موظف به رعایت آن مقررات بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.لذا از شهروندان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با سامانه 1888 تماس بگیرند و با ارائه مشخصات لازم نظیر شماره پلاک اتوبوس، خط مربوط، ساعت و تاریخ واقعه، مسوولان این شرکت را در بررسی و پیگیری دقیق موضوع یاری کنند.