آرشیو چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۸، شماره ۶۸۴۳
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

مسافر جزیره کیش: با اینکه هتل ها و مراکز تاریخی جزیره کیش هزینه هایشان به ریال است نرخ هایشان را به دلار محاسبه و دریافت می کنند، از مسئولان ذیربط انتظار می رود به این نرخ ها سروسامان دهند.

یک هموطن ارمنی: محوطه ورودی گورستان ارامنه تهران واقع در خیابان افسریه، جاده خاوران به طول تقریبی600 متر خاکی است و وضعیت نامناسبی دارد و به دلیل از بین رفتن آسفالت آن از حدود یک و نیم سال پیش رفت و آمد از محوطه ورودی آنجا مشکل شده است که بخصوص با بارش برف و باران و یا در غیر از آن به دلیل برخاستن گردوخاک و افتادن در چاله ها، مشکل عبور و مرور خودروها به گورستان، حادتر می شود. از شهرداری منطقه تقاضا می شود با آسفالت محوطه ورودی گورستان ارامنه به شکل مزبور پایان دهد.

تهران - یک شهروند: اغلب برنامه های شبکه های سیما غمگین و اندوهبار است و تماشای آن موجب تالمات روحی بینندگان می شود، از آنجا که میلیون ها نفر تماشاگر برنامه های تلویزیون هستند و این رسانه با انبوه بینندگانش بسیار تاثیرگذار است، ضروری است سیما برنامه های شاد و مفرح تولید و پخش کند تا مردم با تماشای آنها لااقل مقداری از مشکلات ناشی از تورم و گرانی مایحتاج زندگی شان را فراموش کنند!

تهران - یک فرهنگی: وقتی با یک بلیت275 تومانی خود را از میدان صادقیه به ایستگاه میرداماد رسانیدم تازه متوجه شدم خطوط مترو شاهرگ حیاتی ترافیک تهران است اما کمبود واگن سبب شده بود از صادقیه تا میدان امام خمینی مسافران مثل کتاب به یکدیگر بچسبند. وجدانا حالاکه دولت درموردتحویل بنزین ارزان به شهروندان مشکل دارد، اگر از هر هزینه ای حتی نان مردم بزند وظیفه دارد به مترو ارائه خدمات دهد و واگن ها را افزایش دهد.

تهران - یک شهروند: از مسئولین وزارت بازرگانی و همچنین شهرداری تقاضای عاجزانه داریم که نسبت به احداث فروشگاه های زنجیره ای شهروند و یا رفاه در منطقه هشت اقدامات عاجل انجام دهند.