آرشیو چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۸، شماره ۶۸۴۳
شهرستان ها
۱۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:آذربایجان غربی جاده فرهنگ و هنر اسلامی است

ارومیه-خبرنگاررسالت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی آورده است: آذربایجان غربی جاده فرهنگ و هنر اسلامی است.

در حکم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی که در آن محمد کریمی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب شده، آمده است: قدم نهادن در مسیر فرهنگ، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار، بصیرتی دینمدار و پرعیار می طلبد.

سیدمحمد حسینی، در متن این حکم گفته است: توانمندی های متعهدانه و مدیریت مسئولانه جناب عالی، سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی های لازم برای تصدی امور فرهنگی و هنری است و از این رو به سبب این حکم به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی منصوب می شوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، تعامل با مردم را خواستار شده و یادآور شده است: تعامل با مردم غیرت اندوز و اهل سوز آن خطه و مسئولان حکمت آموز و دلسوز، زمینه را برای ارتباط با همجواران نیز فراهم می آورد.

حسینی افزوده است: آذربایجان غربی جاده فرهنگ و هنر اسلامی است و مردم سربلند و غیرتمند میهن دوست آن سرزمین، مرزداران شرف و اعتبار جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و این فرصت نعمت خدمت را برایتان میسور می سازد و توفیق کسب سعادت را مقدور.