آرشیو پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۰۴
شهرستان ها
۱۱

در اردبیل برترین های جشنواره سراسری مدیحه سرایی معرفی شدند

اردبیل - خبرنگار کیهان:چهارمین جشنواره سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی با معرفی برترین ها در اردبیل به کار خود پایان داد.

برای این جشنواره که مراسم اختتامیه آن در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد. 75 اثر از نقاط مختلف کشور در دو بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی ارسال شده بود که پس از بررسی های انجام یافته 14 اثر در قسمت چاووشی خوانی و هشت اثر در قسمت مدیحه سرایی به عنوان آثار برتر شناخته شده و صاحبان آنها مورد تجلیل قرار گرفتند در مراسم اختتامیه چهارنفر از چاووش خوانان گروه چاووشی خوانی ثامن الححج وابسته به کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تفرش در وصف امام رضا (ع) چاووشی خوانی و تعدادی از نوحه خوانان و مداحان اردبیل هم در این ارتباط مداحی کردند.

براساس اعلام رای در بخش مدیحه سرایی شهروز حبیبی، مسعود زعفرانی و سید محمد عاملی هر سه از اردبیل به عنوان نفرات برتر و منتخب لوح تقدیر، تندیس یادمان و هدیه نقدی دریافت کردند.

در بخش چاووشی خوانی هم لوح تقدیر، تندیس یادمان جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به گروه چاووشی خوانی شهرستان تفرش از استان مرکزی به سرپرستی مصطفی شاه حسینی اهدا و از نادر جوادی از اردبیل، سیدعبدالمجید مرتضوی از قزوین و محمد اسمعیلی از مشکین شهر تقدیر شد.