آرشیو پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۰۴
اخبار کشور
۱۴

خارج از دستور توزیع مستندات تصویری

شکایت نمایندگان از موسوی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از توزیع لوح های فشرده ای در بین نمایندگان مجلس خبر داد که در آن مستندات تصویری علت شکایت حدود 120 نماینده از میرحسین موسوی ارایه شده است.

حجت الاسلام حمید رسایی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت 13 آبان فراکسیون انقلاب اسلامی سه لوح فشرده در بین نمایندگان توزیع کرد که حاوی مطالبی است که می توان گفت که مستندات نمایندگان برای شکایت از موسوی است.

وی افزود: رویای انقلاب مخلمین، تقلب و استفاده از نمادهای مذهبی عناوین این سه لوح فشرده است که در آن به نقش تلویزیون های خارجی و ضدانقلاب و این که استکبار جهانی توانسته از برخی افراد و شخصیت های سیاسی که دچار خودبینی سیاسی شده اند استفاده کند.

گزارش آخرین دستاوردهای هسته ای

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در دیدار هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشی از آخرین پیشرفت ها و دستاوردهای صنعت هسته ای کشور را ارائه کرد. کاظم جلالی مخبر کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعلام مطلب فوق به فارس گفت: در این جلسه رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص موضوع تامین سوخت راکتور تهران نیز گزارشی ارائه داد و هیئت رئیسه کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را با ایشان در میان گذاشتند.

وی تاکید کرد که موضوعات مورد بحث در این نشست، تخصصی و مربوط به حوزه کاری و پیشرفت ها و فعالیت هایی بود که در ارتباط با بحث غنی سازی و مسائل مربوط به بحث های هسته ای مطرح شده است.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پاسخ ایران به پیش نویس ارائه شده از سوی البرادعی درباره سوخت راکتور تهران مباحثی مطرح کرده است، اظهار داشت: موضوعات مطرح در این نشست، موضوعات دیگری بود و می توانید این را از سخنگوی سازمان انرژی اتمی بپرسید.

وی اضافه کرد: بحثی که با آقای صالحی داشتیم بحث سیاسی نبود، چرا که بحث های سیاسی در جای دیگری پیگیری می شود و ما بیشتر بحث های فنی مساله را دنبال می کنیم.