آرشیو شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۸، شماره ۴۳۶۲
حوادث
۲۲

جزئیات آ تش سوزی هتل بین المللی قم

گروه حوادث- آتش سوزی بزرگی در هتل بین المللی قم 11 مصدوم و میلیون ها ریال خسارت برجا گذاشت.

در این حادثه که بامداد پنجشنبه رخ داد، طبقه دوم و سوم هتل بین المللی شهر قم که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) قرار دارد، ناگهان طعمه حریق شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در این باره گفت: به دلیل حجم گسترده آتش، 9 واحد عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند که پس از دقایق نفسگیر، آتش را مهار کردند.

علیرضا عسگری در ادامه به خبرگزاری مهر گفت: هنگام مراجعه ماموران آتش نشانی به محل حادثه، سونای خشک هتل منفجر شد که بر اثر انفجار، خساراتی نیز به تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی وارد شد.

وی با بیان این که علت حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند، خسارت را بسیار زیاد توصیف کرد و افزود: بر اثر آتش سوزی، خسارت زیادی به تاسیسات در طبقات دوم و سوم هتل وارد شده است.

5 آتش نشان مصدوم

به گفته وی، پنج نفر از آتش نشانان نیز هنگام عملیات در این حادثه دچار سوختگی شدید شده و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.

بخشی از تهران لرزید

زمین لرزه ای به بزرگی 4/2 ریشتر لواسان و شرق تهران را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری ها، شامگاه پنجشنبه زمین لرزه ای کوچک منطقه لواسان و قسمت شرق تهران را لرزاند که این زمین لرزه توسط ساکنان این مناطق احساس شد.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی این زمین لرزه را 4/2 ریشتر دانست و اعلام کرد که این زمین لرزه کوچکی بوده و هیچ خطری نداشته است.