آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۷۱۷
حوادث
۱۹

گرفتن پول زور از رانندگان

گروه حوادث: دزد سابقه داری که پس از آزادی از زندان، از رانندگان سرقت می کرد، پس از آخرین سرقت در استان گیلان دستگیر شد.

سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان به «جام جم» گفت: چندی پیش مرد راننده ای به اداره آگاهی گیلان مراجعه و از مرد مسافری به اتهام سرقت پول هایش شکایت کرد. مرد شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: مردی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد و در میانه راه، با تهدید چاقو مرا زخمی کرد و پول هایم را به سرقت برد.

پس از این شکایت، افراد دیگری هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت های متعددی ارائه کردند. ماموران با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از سارق فراری پرداختند که معلوم شد تصاویر رایانه ای با هم مطابقت دارد.

به این ترتیب، ماموران محل هایی را که احتمال وقوع سرقت در آنجا وجود داشت، به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند تا این که چند روز قبل، مرد راننده ای با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان گیلان تماس گرفت و گفت که مرد مسافر پس از زخمی کردن او، پول هایش را به سرقت برده است. ماموران پس از دریافت این تماس مردمی به محل حادثه اعزام شدند و پی به صحت موضوع بردند. به این ترتیب، راننده زخمی به بیمارستان انتقال یافت و با اطلاعاتی که وی در اختیار ماموران قرار داد، جستجو برای یافتن سارق فراری ادامه یافت تا این که چند ساعت بعد، وی هنگام پرسه زدن در یکی از محله های شهر دستگیر شد و به سرقت های متعددی اعتراف کرد.