آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۶

اعضای باند اغفال در بروجن دستگیر شدند

شهر کرد - خبرنگار رسالت:

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهار محال و بختیاری گفت: با راهنمایی چهار شاکی باند اغفال در بروجن شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بروجن در راستای اجرای طرح ارتقا و امنیت اخلاقی و اجتماعی و به دنبال وصول شکایت فردی مبنی براینکه توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و سپس از او عکس و فیلم تهیه شده موضوع را در دستور کار قرار دادند.ماموران بلافاصله پس از انجام شگردهای اطلاعاتی و پلیسی چهار نفر را که در امر اغفال جوانان و تهیه عکس های ضد اخلاقی فعالیت داشتند شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

متهمان درتحقیقات اعلام کردند با طرح و نقشه قبلی سوژه های خود ر انتخاب و پس از تهیه عکس و فیلم در فرصتهای به دست آمده علاوه بر سوءاستفاده از آ نان مبادرت به اخاذی می کرده اند. سرهنگ پاسدار محمدرضا رمضانی در ادامه گفت: با تلاش ماموران شهرستان فارسان تعداد قابل توجهی سی دی غیرمجاز و تجهیزات دریافت امواج ماهواره کشف و ضبط شد.وی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با انجام یک سری کارهای پلیسی و اطلاعاتی682 حلقه سی دی غیرمجاز و مبتذل به همراه49 قطعه تجهیزات امواج ماهواره شامل22 بشقاب،15 ال ام بی و12 ریسیور را کشف و ضبط کردند در این راستا4 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.