آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۴

مشهد - خبرنگار رسالت:سرمایه گذاری های انجام گرفته از سوی آستان قدس رضوی در منطقه ویژه اقتصادی برای کشور و ا ستان اثر بخش است.

حسن قاسمی مدیر کل تعاون استان خراسان رضوی که از فعالیت ها و زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید می کرد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حجم عظیم سرمایه گذاری های آستان قدس رضوی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس قابل تحسین است. وی گفت: نگاه بلند مدت و فکورانه آستان قدس رضوی به سرمایه گذاری در این منطقه بسیار حساس و هدفمند صورت گرفته و ثمره این تدابیر موجب حضور فعال بخش خصوصی در منطقه ویژه شده است. مدیر کل تعاون استان خراسان رضوی گفت: با توجه به زیر ساخت هایی که اجراء گردیده هر گونه سرمایه گذاری قابل توجیه می باشد. وی افزود: برای تولید صادراتی در منطقه ویژه در ابتدا لازم است سرمایه گذاران و علاقه مندان به تجارت و بازرگانی با پتانسیل ها و مزایای نسبی منطقه ویژه اقتصادی سرخس آشنا شوند و اطلاع رسانی به آنان صورت گیرد.

قاسمی که از زیر ساخت ها، جاده ترانزیت به صفر مرزی، دانشگاه بین المللی، واحدهای تولیدی صنعتی و مجتمع انباری بازدید می کرد اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سرخس محل مناسبی برای بارانداز کالاجهت آسیای میانه و شرق کشور می باشد.