آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۴

رئیس سازمان دانش آموزی فارس:کانون های دانش آموزی می توانند سازمان آموزش و پرورش را یاری دهند

شیراز-خبرنگاررسالت:

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس گفت: کانون های دانش آموزی می توانند کمک شایان توجهی به سازمان آموزش و پرورش در راستای تربیت نیروهای صالح و کارآمد بکنند.

محمد پرنیان در گردهمایی کارشناسان هلال احمر سازمان دانش آموزی استان فارس با بیان اینکه انسان ها در فطرت اجتماعی هستند گفت: کار گروهی یکی از مصادیق و مظاهر فطرت اجتماعی انسان است.

وی ایمان و اعتقاد به آرمان ها و اهداف کار مشترک را نخستین مبنای فعالیت گروهی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با آزادی، اراده و اختیار کامل به فعالیت در کانون های هلال احمر در مدارس می پردازند و با خدمات

بشر دوستانه که به هم نوعان خود به ویژه مردم آسیب پذیر ارائه می کنند، تفاوت بارز این کانون ها را با سایر گروه های دانش آموزی به نمایش می گذارند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس کانون های دانش آموزی هلال احمر را فرصتی مناسب برای نهادینه کردن روحیه خود باوری، اعتماد به نفس، تواضع، ایثار، فداکاری و علاقه به همنوع در ذهن و رفتار دانش آموزان دانست و اظهار داشت: این کانون ها می توانند کمک شایان توجهی به سازمان آموزش و پرورش در راستای تربیت نیروهای صالح و کارآمد بکنند.

پرنیان با قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر و نیز کانون های دانش آموزی این جمعیت به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه در سال گذشته، خواستار ارائه آموزش های استاندارد به دانش آموزان عضو کانون های هلال احمر در مدارس شد.