آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۴
شهرستان ها
۱۴

نماینده مردم شیراز در مجلس:نسبت بودجه های جاری وعمرانی در کشور مطلوب نیست

شیراز-خبرنگاررسالت:

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه جاری کشور80 هزار میلیارد تومان و بودجه عمرانی آن10 هزار میلیارد تومان است که این ارقام مطلوب نیست.

حسین ذوالانوار در بازدید از طرح مسکن مهر شهرک امام رضای شیراز با تاکید بر توجه ویژه به بحث معنوی این شهرک به ویژه در زمینه احداث مسجد اظهار داشت: هر زحمتی که در این راستا توسط تعاونی ها و مسئولان انجام شود اما در آن معنویت نباشد هیچ فایده ای ندارد. وی افزود: اگر در طراحی صورت گرفته احداث مسجد قرار نگیرد این طرح ناقص است.

ذوالانوار در ادامه بر ضرورت نو بودن و استفاده از سیستم های نوین تاکید کرد و گفت: می توان در این راستا به جای استفاده از انرژی های مرسوم کشور از انرژی خورشیدی و... نیز بهره برد.

وی با اعلام نگرانی خود از منابع مالی کشور ابراز کرد: دولت اینقدر پول ندارد که تا آخر تامین مالی کند از این رو باید به نحوی اعضا با مشارکت تامین مالی کنند. وی همچنین بر ضرورت توجه به سیستم حمل و نقل در شهرک مهر امام رضا (ع) تاکید کرد و با اشاره به بحث سلامت افراد، بررسی و احداث ایستگاه و پیست دوچرخه سواری را پیشنهاد داد.

ذوالانوار در ادامه گفت: انجام برخی کارها که هزینه زیادی هم ندارند اما مهم هستند از جمله لبه گذاری بلوار و ایجاد فضای سبز لازم است که باید مورد توجه قرار گیرد.