آرشیو پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۶۷
شهرستان ها
۱۰

جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی:نخبگان مراکز پژوهشی و پژوهشگران برجسته مورد حمایت قرار می گیرند

مشهد-خبرنگاررسالت:جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: برنامه های ویژه هفته پژوهش با4 هدف اصلی از جمله شناسایی و بسترسازی برای حمایت از نخبگان مراکز پژوهشی و پژوهشگران برجسته تدوین شده است.

رضا عبدالملکی افزود: تبیین اهمیت پژوهش و فناوری، معرفی دستاوردهای پژوهشی استان و تقویت روحیه تحقیق و فعالیت های علمی و پژوهشی در نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف برنامه های هفته پژوهش می باشد.

وی بر لزوم زمینه سازی جهت کاربردی کردن پژوهش ها و افزایش تعامل بین مراکز دولتی، بخش خصوصی و مراکز آموزشی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف تعیین شده در هفته پژوهش5 برنامه محوری تدوین شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان، به روز رسانی بانک اطلاعات پژوهشگران مراکز آموزشی، بانک اطلاعاتی پژوهش های انجام شده و در حال انجام و همچنین معرفی پژوهشگران و مراکز پژوهش و فناوری برتر دولتی و غیردولتی در ایام هفته پژوهش و فناوری را گوشه ای از برنامه های هفته پژوهش معرفی کرد.

جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی گفت: نخبگان مراکز پژوهشی و پژوهشگران برجسته مورد حمایت قرار می گیرند.