آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
ورزشی
۳۱

در فوتبال حرفه ای کسی در مورد نیمکت نشینی از مربی سوال نمی کند

مهدوی کیا: به فوتبال ایران برنمی گردم

مهدی مهدوی کیا بدترین دوران فوتبال خود را در اینتراخت فرانکفورت پشت سر می گذارد. او در 14 بازی اینتراخت حتی یک بار هم فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکرده است تا اکنون زمزمه بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شود، اما این اتفاقی است که مورد تایید مهدوی کیا نیست.

مهدوی کیا که مدت ها است ارتباطش را با رسانه ها محدود کرده است،در مورد آخرین وضعیت خودش به سوالات خبرگزاری فوتبال پاسخ می دهد.

آقای مهدوی کیا، در این فصل فرصت حضور در ترکیب اینتراخت را پیدا نکردید.

بله، متاسفانه همین طور است. فصل خوبی برایم نبود با این حال ناامید نیستم و تمریناتم را ادامه می دهم تا شرایطم در اینتراخت بهتر شود.

دلیل اینکه از شما استفاده نمی شود چیست؟

من تمریناتم را انجام می دهم و تا به حال در این باره با مربیان و باشگاه صحبت نکرده ام. اما در تمرینات همیشه خوب بوده ام و مربی تیم بارها از من تعریف کرده است.

چرا علتش را نمی پرسید؟

چون در فوتبال حرفه ای، کسی درباره نیمکت نشینی و مسائلی شبیه به این اتفاقات از مربی سوال نمی کند. من تمرین می کنم و مربی کارم را می بیند و نظرش را اعمال می کند. در اینجا بازیکنی درباره کار با مربی اظهارنظر نمی کند.

چرا این باشگاه را ترک نکردید؟

پیشنهادهایی داشتم، اما باشگاه اینتراخت خواسته ای داشت که به راحتی عملی نمی شد و به همین دلیل در این تیم ماندم.

قصد جدایی از اینتراخت را دارید؟

نه هنوز تصمیمی نگرفته ام و تمریناتم را انجام می دهم. من با اینتراخت تا پایان فصل قرارداد دارم و بازیکن آزاد نیستم که بتوانم به طور مستقل درباره آینده ام تصمیم بگیرم.

صحبت از حضور شما در فوتبال ایران و پرسپولیس است.

من هنوز زیر قرارداد اینتراخت هستم و فعلاتصمیمی برای برگشت به فوتبال ایران ندارم. در ضمن هیچ باشگاهی از ایران در این مورد با من صحبتی نکرده است.

اگر پیشنهادی داده شود؟

هنوز که پیشنهادی وجود ندارد و نمی توانم درباره چیزی که وجود ندارد صحبت کنم.