آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی سایت

آفتاب

بازار دیجیتال- در حال حاضر پرتال های سازمانی مختلفی در کشور مشغول فعالیت هستند که هر کدام بسته به موضوع و درخواست خدمات خاصی را ارائه می کنند. امروز قصد داریم یکی از این پرتال ها را به شما معرفی کنیم.

سایت آفتاب به آدرس WWW.AFTAB.IR یکی از این پرتال ها است. آفتاب به عنوان یک پرتال عمومی، توانایی بخشیدن به کاربران خود در ابعاد گوناگون کار و زندگی را دارد. ارائه اطلاعات در زمینه های مختلف و ایجاد ارتباط الکترونیکی با تولیدکنندگان اطلاعات یا دارندگان آن در حوزه های فرهنگ و هنر، اقتصاد و تجارت، علم و آموزش، بهداشت و درمان و... به همراه ایجاد بستری مناسب برای انجام عملیات مورد نیاز کاربران، هدف اصلی این سایت معرفی شده است.

این پرتال بسیار ساده طراحی شده و مطالب گوناگون در سایت در قسمت میانی صفحه دیده می شود. از مطالب خواندنی این سایت می توان به حوزه هایی همچون خدمات الکترونیکی ایران، چاپ تبلیغات، سفر و اقامت، حیوانات، کودکان، کامپیوتر و اینترنت، آموزشگاه ها، کتاب، نیازمندی ها، کشورها و اطلاعات توریستی و... اشاره کرد. گفتنی است که هر کدام از این بخش ها خود به زیرمجموعه های دیگری نیز تقسیم می شوند. به عنوان مثال کافی است بخش غذا و نوشیدنی ها را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای پیش روی شما باز می شود که در آن می توانید به مطالبی همچون غذاهای فوری، تنقلات، نوشابه ها، آدرس وب سایت های رستوران های مختلف تهران و... دسترسی پیدا کنید. مطالب داغ، خبرنامه آفتاب، امکان جست وجو، عضویت ویژه و... از دیگر امکانات این سایت است.