آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
بازار دیجیتال
۲۶

دوربین فیلمبرداری پرفروش سونی

بازار دیجیتال- شرکت سونی از عرضه دوربین جدیدی به بازار داخلی خبر داد. دوربین فیلمبرداری Sony DCR-SR47، زیبا و سبک است و به راحتی در کیف دستی شما جای می گیرد.

هارد درایو داخلی آن به شما اجازه می دهد تا با توجه به تنظیمات کیفیتی که برای تصویر برداری خود انتخاب می کنید، از 7 تا 20 ساعت، فیلم بگیرید. با توجه به مدل DCR-SR45، می بینیم که شرکت سونی، بدنه دوربین های خود را ارتقا داده و از همه مهم تر اینکه با قرار دادن دکمه Quick On، دوربین خیلی سریع و به راحتی، به حالت استندبای رفته یا از آن بیرون می آید.

تجهیز به حسگر Advanced HAD CCD در اندازه 8/1 اینچ، صفحه نمایش TFT به اندازه 2.7 اینچ و تعداد 123000 پیکسل، حافظه، هارددیسکی (60 گیگابایت) و کارت حافظه Pro Duo، زوم اپتیکال 60 برابر و زوم دیجیتال 2000 برابر، قابلیت ذخیره سازی فیلم با کیفیت (DV (720×480 در قالب MPEG2، تصویر ثابت در قالب JPEG و ویدئویی آنالوگ در قالب NTSC تجهیز به لنز Carl Zeiss Vairo-Tessar با زوم اپتیکال 60 برابر، لرزش گیر تصویر Steady Shot، قابلیت ضبط صدای دالبی و... از سایر ویژگی های این دستگاه است. این دوربین با قیمت 406 هزار تومان و ضمانت دیجی کالابه فروش می رسد.