آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
خبر
۲

همایش فصلی خانه احزاب 26 آذر برگزار می شود

رییس خانه احزاب از برگزاری اولین همایش فصلی این تشکل در دوره پنجم با عنوان «تعامل احزاب در راستای برون رفت از وضعیت موجود» در روز 26 آذر خبر داد.

حسین کاشفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی این هفته خانه احزاب مقرر شد، اولین همایش فصلی خانه احزاب در دوره پنجم روز 26 آذر ماه برگزار شود، افزود: دبیران کل احزاب و شخصیت های اثرگذار از جمله مهمانان ما در این همایش خواهند بود.

وی افزود: قرار است در این همایش از رییس شورای مرکزی دوره قبل آقای موسوی تبریزی نیز تقدیر شود. کاشفی هم چنین با بیان اینکه همه اعضای شورای مرکزی ادوار گذشته خانه احزاب در این همایش حضور می یابند، اظهار کرد: به دلیل اقداماتی که این دوستان در جهت توسعه و استقرار خانه احزاب داشتند از آنان نیز تقدیر می شود.

رییس خانه احزاب همچنین گفت: در جلسه شورای مرکزی این هفته همچنین این موضوع مورد توجه قرار گرفت که کمیته های خانه احزاب برنامه های خود را طی زمانبندی مشخص کنند و در این راستا برگزاری دوره های آموزشی در جهت گسترش فرهنگ تحزب، حمایت قانونی از احزاب، رفع مسائل و مشکلات مالی احزاب و خانه احزاب را مورد توجه قرار دهند.

کاشفی همچنین تاکید کرد: بحث بررسی ایجاد دادگاه احزاب از سوی خانه احزاب که چندی پیش از سوی برخی خبرگزاری ها عنوان شد به هیچ وجه در دستور کار ما قرار نگرفته و ما چنین موضوعی را تایید نمی کنیم.