آرشیو شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۱
خبر
۲

انتقاد جمعیت جوانان از عملکرد دولت

عضو شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان ملی جوانان اقدامات این سازمان را در راستای حل مشکلات اساسی جوانان جامعه ندانست.

بیژن قنبری در حاشیه مجمع عمومی این جمعیت در گفت وگو با ایلنا با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت: در حال حاضر یکی از چالش های بزرگ جامعه ما در عرصه های سیاسی تخریب چهره ها است که متاسفانه این عمل ناپسند و ضدارزش کماکان در جامعه در عرصه های سیاسی وجود دارد و به صلاح کشور نیست.

وی ارائه یک برنامه دقیق و جامع را در این زمینه لازم و ضروری دانست و با انتقاد از عملکرد فعلی سازمان های حامی جوانان در کشور افزود: در حال حاضر عملکرد مناسبی در خصوص شرایط فعلی جوانان صورت نمی گیرد، توقع جوانان از انقلاب اسلامی و از دولت دهم این است که توجه ویژه ای به مشکلات جوانان وجود داشته باشد در صورتی که سازمان های مربوطه تمام مشکلات این قشر از جامعه را منتهی به ازدواج دانسته و حل آن را حل سایر دغدغه های جوانان می دانند.

قنبری تصریح کرد: اشتغال و فراهم نمودن شرایط مناسب سرمایه گذاری از مهم ترین دغدغه های فعلی جوانان است زیرا اگر این مساله حل شود، سایر مشکلات به دنبال آن آسان خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این راستا جمعیت جوانان با تدوین برنامه هایی خواستار همکاری و حمایت سازمان های جوان محور جامعه برای اجرایی کردن و تحقق اهداف ضروری این قشر است.

معاون سیاسی جمعیت جوانان از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پایگاهی که در اعتلاو رشد جوانان انقلاب اسلامی موثر بوده است، یاد کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد فضا و موقعیت برای تحصیل و رشد جوانان نه تنها در کشور بلکه در سطح بین المللی گام های موثر و قابل توجهی برداشته است.