آرشیو پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸، شماره ۲۱۱۸
صفحه آخر
۱۲

تجسمی

نقاشی های سیدامین باقری در گالری هما: نمایشگاهی از نقاشی های «سیدامین باقری» با عنوان «شهروند درجه سه» از روز جمعه ساعت 16 تا 20 در گالری هما افتتاح می شود. نمایشگاه «شهروند درجه سه» دومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند در گالری هما است.این نمایشگاه تا 24 آذر از ساعت 10 تا 13 و 15 تا 19 در گالری هما واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، خیابان رحیمی (چهرازی)، شماره 50 دایر است.

تن پوش های منقوش در گالری «امروز»: نمایشگاه تن پوش های منقوش با عنوان «نقش رخت» در گالری «امروز» نمایش داده می شود. این نمایشگاه کاری از گروه هنری «قاف» است که از جمعه ساعت 16 افتتاح می شود. این نمایشگاه تا روز 23 آذرماه هر روز از ساعت 16 تا20 در گالری امروز در بلوار مرزداران، خیابان سپهر، سپهر دوم، شماره 7 برپاست.

نقاشی های احسان سلطانی در گالری مژده: از روز جمعه ساعت 17 تا 19 نمایشگاهی از نقاشی های احسان سلطانی در گالری مژده افتتاح می شود. سلطانی در این نمایشگاه نقاشی هایی رئالیستی با تکنیک رنگ و روغن را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه تا 18 آذر در گالری مژده در سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی شمالی، کوچه 18 شرقی، شماره 27، واحد یک دایر و ساعت بازدید از آن 14 تا 18 است.

نمایشگاه پرتره هنرمندان در گالری خارک: نمایشگاه عکس آکو سالمی با موضوع پرتره هنرمندان در نگارخانه خارک از 17 تا 23 آذر برگزار می شود.موضوع این نمایشگاه پرتره هنرمندان است که در آن 12 عکس سیاه و سفید از هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان، حسین علیزاده، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان آرا، ملک جهان خزاعی، نیکی کریمی و... به نمایش گذاشته می شود. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه 17 آذر ساعت 16با حضور تنی چند از هنرمندان در گالری خارک برگزار می شود.