آرشیو سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۸۷
سیاسی
۲
سایت های خبری

نامه شیخ اصلاحات را چه کسی نوشت؟

شبکه ایران: یک منبع آگاه اعلام کردکه نامه شیخ اصلاحات به رئیس رسانه ملی که در آن مدعی شد فیلم توهین به حضرت امام مونتاژ است، با تحریک و قلم سراج الدین موسوی نوشته شده است.سراج الدین موسوی که مسئولیت دفتر حضرت امام(ره) در قم را به عهده دارد، این دفتر را در ایام انتخابات ریاست جمهوری در اختیار میرحسین موسوی قرار داده بود و در جریان رویدادهای اخیر هم مسئولیت هماهنگی علمای قم با موسوی را برعهده داشت.

به گزارش برخی منابع، سراج الدین موسوی همچنین برای حمایت از موسوی هماهنگی هایی با مجمع محققین و مدرسین و شیخ یوسف صانعی انجام داده است.این عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که موسساتی با رویکرد سیاسی در پاکستان را اداره می کند از ابتدا با حسینعلی منتظری روابط خوبی داشته و اخیرا نیز رابطه فامیلی خود را با او قوی تر کرده است.سراج الدین موسوی در ایام ریاست جمهوری خاتمی سفیر ایران در پاکستان شد.

نقش کانون نویسندگان در شعارهای حامیان موسوی

جوان آنلاین برخی شاعران عضو کانون منحله نویسندگان همچنان مسئولیت شعارسازی و سرودن شعر در سایت های حامی میرحسین موسوی را برعهده دارند. این شاعران عضو کانون چند ماهی است که زیر نظر سیمین بهبهانی و با همکاری تنی چند از نویسندگان جوان، اقدام به نویسندگی،شعارسازی و سرودن شعر برای سایت های حامی موسوی کرده و همچنان به فعالیت خود مشغول می باشند. این افراد با امضای مستعار مطالب خود را در سایت ها منتشر ساخته و برخی بیانیه های حمایتی و در تخریب ارکان نظام را نیز برای انتشار تدوین می کنند.