آرشیو سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۸۷
ورزشی
۲۵

هاشمیان: حاشیه ها به فوتبال ایران ضربه زده است

وحید هاشمیان پس از مدت ها تن به مصاحبه داد و پیرامون مسائل مربوط به بوخوم و ایران صحبت کرد. این بازیکن شکست سنگین مقابل بایرن را به روحیه بالای حریف پس از شکست یوونتوس و نیز تفکرات دفاعی تیم خود ربط داد. هاشمیان در عین حال گفت که سرمربی جدید بوخوم نیاز به زمان دارد و فعلا به دنبال شناخت بازیکنان و سیستم ها است.

ملی پوش سابق ایران تصریح کرده است که بوخوم پتانسیل قرار گرفتن در جمع 10 تیم برتر بوندس لیگا را دارد. این مهاجم کهنه کار در خصوص وضعیت خود گفت: «نمی توان با حرف زدن بازی کرد. من در انتظار گذر زمان هستم و فقط می خواهم خوب تمرین کنم. پارسال هم چنین مشکلاتی داشتم. امسال هم مصدومیت مرا از شرایط دور کرد اما به کار خود ادامه می دهم. من بوخوم را دوست دارم هر چند که این تیم هم از دست بوخومی ها خارج شده است.»

هاشمیان درباره فوتبال ایران نیز گفت: «شرایط فوتبال ایران خوب نیست، فوتبال ما افت کرده و خیلی ها به مسائل حاشیه ای رو آورده اند. خیلی از بازیکنان و مربیان می خواهند با کارهای منفی مطرح شوند که این برای فوتبال ایران بسیار مضر است. ضمن این که نسل بازیکن سازی در فوتبال ایران کاملا متوقف شده است. زمانی بیش از 10 بازیکن ایرانی در لیگ اروپا حضور داشتند اما حالاوضع چطور است؟ البته فکر می کنم فوتبال ما از لیگ های عربی هم کمی ضربه خورده است و خوشحالم رفتن به فوتبال امارات کمتر شده است.»

هاشمیان یادآور شد فوتبال خود را در اروپا به پایان خواهد برد.