آرشیو سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۸۷
ورزشی
۲۵

آغاز دور برگشت بسکتبال با برتری مدعیان

دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاهی ایران با پیروزی مدعیان قهرمانی در خانه حریفان همراه شد. مهرام، صدرنشین لیگ و شانس نخست قهرمانی در شیراز یک برد آسان را برابر تیم قعر جدولی پاسارگاد کسب کرد. مهرامی ها که در بسیاری از دقایق به نفرات اصلی خود استراحت دادند، با 42 اختلاف امتیاز و با نتیجه 97 بر 55 میزبان خود را پشت سر گذاشتند. پاسارگاد که با مشکلات مالی زیادی مواجه است، در این بازی دشوار نتوانست از دو یار خارجی اش بهره بگیرد. آنها به دلیل عدم دریافت حقوق خود حاضر به بازی نشدند. عجیب آن که بازیکنان پاسارگاد به دلیل مشکلی مشابه پس از بازی علی جعفری، مدیرعامل باشگاه را مورد ضرب و شتم قرار دادند!

تیم ذوب آهن نیز در کاشان اگر چه یک کوارتر را 14 بر 11 به میزبان خود واگذار کرد اما در نهایت توانست توزین الکتریک را 75 بر 63 شکست دهد تا کماکان نزدیک ترین تعقیب کننده مهرام باقی بماند.

در گرگان جدال تیم شهرداری این شهر با لوله A.S شیراز به سود میزبان خاتمه یافت. گرگانی ها در شرایطی که شیرازی ها، اسدالله کبیر، سرمربی خود را به همراه نداشتند، با حساب 95 بر 83 برنده شدند. صبامهر قزوین هم از سفر به شهرکرد با دست پر برگشت و توانست تیم هیات این شهر را پشت سر بگذارد. تنها حادثه این هفته شکست تیم پتروشیمی مقابل دانشگاه آزاد بود. نتایج کامل بازی ها:

هیات شهرکرد 55- صبامهر قزوین 55، دانشگاه آزاد تهران 90- پتروشیمی بندر امام 87، توزین الکتریک کاشان 63- ذوب آهن اصفهان 75، پاسارگاد شیراز 55- مهرام تهران 97، شهرداری گرگان 95- لوله A.S شیراز 83.